Tipveida scenāriji

Lāzertaga spēles scenāriji var būt dažādi, kas padara šo spēli tik aizraujošu.

Komandu kauja

Mērķis: sakaut pretinieku komandu. 

Uzdevums: divas komandas uzsāk cīņu un pēc iespējas īsākā laikā iznīcīna visus pretiniekus. Spēle beidzas, tad kad pretinieku komanda ir iznīcināta. Šajā spēlē atdzīvošanās nav iespējama, katram spēlētājam ir piecas dzīvības un trīssimts lodes.

Kontrolpunktu ieņemšana

Mērķis: ieņemt un pēc iespējas ilgāk noturēt kontrolpunktus.

Uzdevums: visas spēles laikā komandai ir jāieņem kontrolpunkti un jānotur savas pozīcijas (komandas krāsa) pēc iespējas ilgāku laiku. Spēle beidzas pēc iestatītā intervāla un tiek noteikta uzvarētāja komanda, kurai visilgāk izdevies noturēt kontrolpunktus. Spēlē pieejama atdzīvošanās aptieciņa katrā komandas bāzē.

Pēdējais šāvējs

Mērķis: neitralizēt jebkuru spēlētāju

Uzdevums: Katrs spēlētājs spēlē pats par sevi. Uzvarētājs ir tas, kurš neitralizējis visus spēlētājus un paliek pēdējais spēles arēnā. Šajā spēlē atdzīvošanās nav iespējama, katram spēlētājam ir piecas dzīvības un trīssimts lodes.

Radio bumbas neitralizēšana

Mērķis: noteiktā laikā atmīnēt pretinieka komandas noslēpto radiobumbu.

Uzdevums: vienai no komandām tiek izsniegta neaktivizēta radiobumba, bumba ir jānoslēpj spēles laukuma teritorijā un jāaktivizē. Pēc aktivizācijas sākas laika atskaite un turpmākās 5 minūtes bumba ir jānosargā, otra komanda cenšas šo radiobumbu  atrast un deaktivizēt.

Karogu ieņemšana

Mērķis: sargāt savas komandas karogu un ieņemt pretinieka komandas karogu.

Uzdevums: abām komandām tiek izsniegts savas komandas krāsas karogs, kurš tiek novietots katras komandas bāzē. Spēlei sākoties ir jācenšas ieņemt pretinieka komandas karogs un tas jānogādā savā komandas bāzē, vienlaicīgi sargājot savas komandas karogu. Uzvar tā komanda, kurai abi karogi atrodas vienā vai otrā laukuma pusē. 

Team Deadmach

Mērķis: noteiktā laikā sakaut pretinieku komandu.

Uzdevums: divas komandas uzsāk cīņu un noteiktā spēles raunda laikā cenšas  visus pretiniekus. pēc iespējas vairāk ievainot vai izšaut. Pēc raunda beigām uzvar labājā komanda pēc spēles punktiem. Spēlē pieejama atdzīvošanās aptieciņa katrā komandas bāzē.